לוגו

טיפים להכנת חיית המחמד שלך לשהייה בכלבייה

תוכן עניינים

להכניס את הכלב שלכם לכלבייה זאת לא ההרגשה הכי נוחה, ולכן כתבנו מדריך לעזור לכם לבחור את הכלבייה הנכונה בשבילכם ובשביל הכלב שלכם על מנת שתוכלו להרגיש בטוח ונוח עם ההחלטה בזמן שאתם מטיילים או נהנים בחופשה שלכם.

טיפים להכנת חיית המחמד שלך לשהייה בכלבייה

תחילה תרצו לוודא שמקומות הלינה בכלבייה חמים, נעימים ומספקים הרבה אטרקציות כדי להעסיק את חיית המחמד שלכם בזמן שאתם לא איתם. 

בנוסף, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להכין את חיית המחמד שלכם לשהייה בכלבייה, כגון ביקור חד פעמי בכלבייה מראש, הבאת צעצועים, פינוקים וחטיפים שחיית המחמד שלכם אוהבת ביום יום שלה. עליכם לוודא גם שהיא מעודכנת בכל החיסונים שלה כדי למנוע הדבקות מחיות מחמד אחרות במתחם.

כשזה מגיע לבחירת כלבייה עבור חיית המחמד שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. הראשון הוא מציאת כלבייה נקייה ומתוחזקת היטב. תרצו גם למצוא כלבייה בטוחה ומאובטחת, עם הרבה מקום עבור חיית המחמד שלכם לנוע. 

בנוסף, תרצו לוודא בכלבייה יש צוות מנוסה בטיפול בבעלי חיים אשר יוכל לספק לחיית המחמד שלכם את הטיפול ואת תשומת הלב שהם צריכים.

לבסוף, תרצו למצוא כלבייה שמציעה מגוון פעילויות ושירותים כדי לשמור על חיית המחמד שלכם מבודרת ונינוחה בזמן שאתם לא איתה. עם קצת מחקר, אתם יכולים למצוא את הכלבייה המושלמת לצרכי חיית המחמד שלכם ולוודא שתהיה לה שהות בטוחה ומהנה.

איך לבחור כלבייה לכלב שלך

הפק את המירב מחוויית הכלבייה עבור חיית המחמד שלך

בעת בחירת כלבייה עבור חיית המחמד שלך, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים האישיים של חיית המחמד שלך. חיות מחמד מסוימות מסתדרות טוב יותר במסגרות קטנות ואינטימיות יותר, בעוד שאחרות יהנו יותר במתחמים גדולים יותר עם יותר אינטראקציה חברתית גדולה יותר. אם אינך בטוח איזה סוג של כלבייה תהיה הטובה ביותר עבור חיית המחמד שלך אתה יכול לבקש מהווטרינר שלך המלצות.

להלן רשימת דברים שמומלץ להביא איתך לכלבייה שלך על מנת להפיק ממנה את המירב עבור חיית המחמד שלך:

מצעים מתאימים לחיית המחמד שלך. הביאו איתכם שמיכה או צעצוע אהוב כדי לעזור לחיות המחמד שלכם להרגיש בבית, וודאו שהמצעים נקיים ונוחים. לחיית המחמד שלכם צריך להיות מספיק מקום להתמתח ולהסתובב, אז בחרו כלבייה שמספקת את המרחב המתאים.

חשוב גם להצטייד בכמות מספקת של מזון ומים לשהיית חיית המחמד שלכם. שאלו את צוות הכלבייה באיזו תדירות הם מאכילים את החיות שבטיפולם, והביאו מספיק מזון ומים שיספיקו לטווח הזמן הזה. זה גם רעיון טוב להביא כמה חטיפים מיוחדים, חיות מחמד רבות נהנות שיש משהו לנשנש בזמן שהן מחוץ לבית.

לבסוף, ודאו שחיית המחמד שלכם מרגישה נוחה ובטוחה בזמן השהייה בכלבייה. שאלו על נהלי האבטחה של הכלבייה וודאו שחיית המחמד שלכם עם שבב מיקרו ועונדת תגי זיהוי. עליכם לספק מידע ליצירת קשר במקרה חירום למקרה שלא ניתן להשיג אתכם בזמן שאתה לא נמצאים. על ידי נקיטת אמצעי זהירות אלה, אתם יכולים לעזור להבטיח שלחיית המחמד שלכם תהיה חוויה חיובית במהלך השהות שלהם בכלבייה.

איך לבחור כלבייה לכלב שלך

איך לבחור כלבייה לכלב שלך?

כשמגיע הזמן למצוא בית חדש עבור חיית המחמד שלך, האפשרויות יכולות להיות קשות לבחירה. כנראה שאתה לא יודע מאיפה להתחיל. להלן כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את הכלבייה המתאימה לכלב שלך.

מה לחפש בכלבייה?

המתקן צריך להיות נקי ומתוחזק היטב, שים לב לניקיון בתאים עצמם ולניקיון הכללי של המקום.

צריך להיות הרבה מקום לכלבים לשחק, לרוץ, וגם להתרווח בנוחות בתאים שלהם.

הצוות צריך להיות ידידותי ובעל ידע מקצועי בנוגע לכלבים, דבר זה חשוב מאוד כי הצוות אחראי על הכלב שלך במשך כל היום והוא צריך לדעת איך לטפל בבעיות השונות שלו.

המחירים צריכים להיות סבירים, אין סיבה שתוציא את כל הכסף שיש לך על כלבייה לכלב שלך. חפש את המקום שמציע את התנאים הרצויים לכלב שלך ולוקח מחיר הגון.

ממה להימנע כשאתה בוחר כלבייה לכלב שלך?

תאים צפופים מדי לכלבים, זה יכול ממש להשפיע לרעה על הכלב שלך, כלב בלי מרחב אישי בסיסי יכול לפגוע במפרקים שלו כשהוא לא זז כל היום ורק יושב או ישן, הוא גם יכול להשמין מאוד כתוצאה מכך וזה דבר לא בריא לו בכלל.

כלבייה שחסר בה צוות, במידה ואין צוות בכלבייה הכלב שלך לא יקבל מענה על הצרכים שלו, לא יקבל את האהבה שמגיעה לו וכנראה שיהיה עצוב כתוצאה מכך, כלבים הם חיה ידידותית והם צריכים חום ואהבה.

כלבייה מלוכלכת או מתוחזקת גרוע, כלבייה שלא מתוחזקת כראוי יכולה להשפיע על הכלב שלך לרעה, הוא יכול לקבל מחלות בקלות כי אין היגיינה והוא והוא יחיה בסביבה שלא מטפלים בו כמו שצריך או מנקים אחריו כמו שצריך.

בחר כלבייה לכלב שלך המתאימה לו. עם קצת מחקר, אתה יכול למצוא מקום בטוח ובמחיר סביר עבור החבר הפרוותי שלך לשהות בו.

מה לחפש בעת ביקור שלך בכלבייה לכלב שלך?

כדי למצוא את הכלבייה הנכונה עבורך ועבור חיית המחמד שלך ישנם כמה דברים שאתה צריך לחפש בעת ביקור במקום, כגון מתקנים נקיים, צוות ידידותי ושפע של כלבים שמקבלים יחס טוב. כדאי גם לשאול על המדיניות והנהלים של המקום, כמו האם הם מרדימים חיות או לא. אם אתם מחפשים כלבייה טובה באמת, ודאו שאתם מבקרים בכמה מוסדות כדי למצוא את ההתאמה המתאימה לכם ולחיית המחמד שלכם.

בעת ביקור בכלבייה יש כמה דברים שאתה צריך לשים לב אליהם:

– מתקנים נקיים.

-צוות חברותי.

-שפע של כלבים הנמצאים במקום.

– מדיניות ונהלים מקובלים עליך.

אם אתה מחפש כלבייה איכותית, הקפד לבקר במספר מקומות כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבורך וגם עבור חיית המחמד שלך.

אהבתם את המאמר? שתפו על חברים