לוגו

האם סקייטבורד טוב למתחילים?

תוכן עניינים

סקייטבורד הוא לעתים קרובות ספורט נהדר למתחילים כי הוא עוזר לבנות כוח וקואורדינציה. לסקייטבורד יש גם יתרון שהוא הרבה יותר זול מענפי ספורט תחרותיים רבים אחרים. חיסרון מרכזי אחד, לעומת זאת, הוא שסקייטבורד עלול להיות לא בטוח ולגרום לחבלות ופציעות.

כמו כן, סקייטבורד דורש אימון כדי להיות טוב בו. זה גם דורש מהמשתמש שטח פתוח עם קרקע חלקה, ללא מכשולים. אם אתה גר באזור שבו יש גבעות תלולות או אבנים מרוצפות, ייתכן שיהיה קשה למתחילים להתחיל. פארקי סקייט נבנים בדרך כלל עם מחשבה למתחילים ומספקים רמפות ותכונות אחרות כדי שתוכלו ללמוד כיצד לתמרן את הלוח שלכם כראוי מבלי לעשות תאונות גדולות.

עם זאת, כאשר מחליטים אם סקייטבורד טוב למתחילים או לא, זכור שגם אם אתה מוצא מקום בטוח לרכוב בו, החלקה דורשת מידה מסוימת של אתלטיות וקואורדינציה על מנת לבצע טריקים ביעילות. יש אנשים שעשויים לעסוק בסקייטבורד כתחביב אבל בסופו של דבר יחליטו שזה לא בשבילם.

בקיצור, סקייטבורד היא פעילות נהדרת לביצוע אם אתם מחפשים ספורט זול וקל יחסית. אבל זכור שזה אכן דורש תרגול ומיומנות כדי לעשות טריקים ולהיות טובים בספורט.

מהו הסקייטבורד שהכי קל לרכוב עליו?

חפיסות סקייטבורד עשויות בדרך כלל מעץ, אך לחלקן יש גם אפשרות לבחור את החומר. החלק הגדול יותר של הלוח נקרא הסיפון ואורכו נע בדרך כלל בין 7 אינץ' ל-10 אינץ'. גודל הסקייט בורד הוא לפי בסיס גלגלים שהוא המרחק בין החלק החיצוני של המשאיות. לוחות בסיס גלגלים קצרים באמת קלים יותר לרכיבה למתחילים, כי יש פחות מה שאתה צריך להתאזן עליו. הם יכולים להיות גם קלים יותר לרכיבה עבור אנשים שיש להם רגליים גדולות יותר או שרוצים קרש יציב יותר. עם זאת, בסיס הגלגלים הקצר יותר של סקייטבורד מקשה על ביצוע טריקים והתהפכות, מה שיכול להיות מתסכל אם אתה עדיין לומד כיצד להשתמש בלוח כראוי.

באופן כללי, לוחות סיירות בדרך כלל קלים יותר לשימוש למתחילים מכיוון שבדרך כלל יש להם בסיסי גלגלים גדולים יותר והם רחבים יותר יחסית מסוגים אחרים של סקייטבורד. לוחות קרוזר אולי אינם מהירים כמו לוחות לונג, אבל הם נוטים להיות הרבה יותר יציבים ודורשים פחות שיווי משקל כך שאתה לא נופל באותה קלות. סיירות פועלות היטב גם בשטח גס יותר כמו מדרכות משובשות או שבילי חצץ, וזה יתרון נוסף. לסיירות רבות יש קקטטיילים בחלק האחורי של הלוח מה שמקל על קפיצה וביצוע טריקים.

הרבה סקייטבורדים למתחילים מגיעים עם גלגלים רכים וגרייפטייפ (החומר המונע החלקה המכסה את החלק העליון של הבורדים) אשר גם עוזר למתחילים לשמור על שיווי המשקל בקלות רבה יותר מכיוון שהם לא מחליקים בקלות. מתחילים בהחלט צריכים לשקול לבחור סקייטבורד במחיר סביר אבל עדיין יש לו חלקים באיכות גבוהה כמו Venom או Quest longboard complete, במיוחד אם אתה חדש בגלישה ואינך בטוח מה אתה רוצה מהסקייטבורד הראשון שלך עדיין.

איך בוחרים את הסקייטבורד המתאים?

בחירת הסקייטבורד המתאים עשויה להיות קשה, במיוחד אם אתה חדש בתחום העלייה למטוס. סוג הלוח שיהיה הכי טוב למתחילים הוא כזה עם בסיס גלגלים גדול יותר וגלגלים רכים יותר. גלגלים רכים הופכים את האיזון לקל יותר ואחיזה אחיזה (החומר המונע החלקה על גבי לוחות) עוזר להם לא להחליק בקלות. בחר תמיד בקרש שמרגיש הכי נוח בלי לשבור את הכיס, כי מה שבאמת חשוב הוא אם הוא עוזר לך לשמור על שיווי המשקל שלך ברכיבה. אחד המותגים האיכותיים שמתמחה בסקייטבורד זול ואיכותי הוא Venom או Quest longboard complete, שגם הם בגודל נוח לכל סוגי השטח ממדרכות ועד שבילי חצץ. הרבה לוחות למתחילים מגיעים עם גלגלים רכים וגרייפטייפ שהם הטובים ביותר למתחילים מכיוון שהם מציעים יותר שליטה. כל רוכבי הלונגבורד מסכימים שקרוזרים אינם טובים בהשוואה לסוגים אחרים של בורד, אבל חלק מהסקייטרים שרוכבים על סיירות חושבים שזו דרך מצוינת ללמוד איך להתאזן על אחד.

הרבה סקייטבורדים למתחילים מגיעים עם גלגלים רכים, סיירות וגרייפטייפ שמקל עליהם לשמור על שיווי המשקל מבלי להחליק בקלות יתרה. שמות מותג שהייתי ממליץ עליהם הם Venom או Quest longboard complete כי הם סבירים אך איכותיים. סקייטבורד עוסק במציאת מה שעובד הכי טוב עבורך, אז אם זה עובד בלוח הסיירות אז קדימה ותקנה אחד גם אם אחרים אומרים שהוא לא טוב כמו לוחות לונג.

סקייטבורד יכול להיות החלטת רכישה קשה והיא החלטה חשובה שאין להקל בה ראש. רכישת הלוח המתאים עבורך תעזור להאיץ את תהליך הלמידה שלך, אז עשה קצת מחקר לפני שאתה רוכש משהו כדי לגלות מה הכי מתאים לך! הסוג הנפוץ ביותר של לוחות הם סקייטבורדים בסגנון לונגבורד או קרוזר בעלי תכונות שונות בהתאם לייעודם. לוחות קרוזר הם בדרך כלל קלים יותר למתחילים מכיוון שיש להם גלגלים רכים יותר עם גריפטייפ (חומר מונע החלקה) כדי להקל על האיזון, אבל זה לא אומר שאין להם יותר מקום בעולם ההחלקה. לוחות לונגבורד מציעים יותר שליטה מסיירות, אבל מחליקים מקצוענים רבים מעדיפים להיות מסוגלים לתפוס פינות מהר יותר בעת מירוץ במורד גבעות בהשוואה לתורנות

אהבתם את המאמר? שתפו על חברים