לוגו

איזו אמנות קיר כדאי לי לקנות

תוכן עניינים

ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת אמנות קיר לבית שלך.

ראשית, אתה צריך לחשוב על הסגנון הכללי של העיצוב שלך. האם אתה מעדיף מראה מודרני או וינטג'? לאחר שהחלטתם על האסתטיקה הכללית, תוכלו להתחיל לצמצם את האפשרויות שלכם. אם יש לך מחשבה על ערכת צבעים מסוימת, חפש יצירות אמנות שישלימו את העיצוב הקיים שלך.

אתה גם צריך לקחת בחשבון את הגודל והצורה של חלל הקיר. בחר יצירות אמנות פרופורציונליות לאזור, וזכור להשאיר מספיק מקום מסביב ליצירה כדי שהיא לא תיראה צפופה מדי.

עם כל כך הרבה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון, זה יכול להיות מועיל להתייעץ עם מעצב פנים או מומחה אחר לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך.

החשיבות של אמנות קיר

אמנות קיר היא יותר מסתם קישוט – היא גם יכולה להיות כלי רב עוצמה לביטוי עצמי וזהות. בעולם שבו אנו מופגזים כל הזמן בדימויים, יכול להיות קשה למצוא חלל שמרגיש באמת שלנו. עם זאת, על ידי תליית יצירותחשיבות אומנות קיר אמנות על הקירות שלנו, נוכל ליצור מקלט שמשקף את הטעמים הייחודיים שלנו ומאפשר לנו לבטא את עצמנו. בין אם זה ציור ילדות או יצירת אמנות מופשטת, לאמנות קיר יש את הכוח לשנות חלל ולגרום לו להרגיש כמו בבית. אז בפעם הבאה שאתה מרגיש אבוד בים של זהות, זכור שיש לך את הכוח ליצור נווה מדבר משלך – כל מה שאתה צריך זה קצת אמנות קיר.

מה כדאי לדעת לפני רכישת אמנות קיר

לפני שאתה פונה לחנות יד שניה הקרובה או מתחילים לגלול באתר האינטרנט של האמן האהוב עליך, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור בעת קניות של אמנות קיר. בראש ובראשונה, אתה צריך לשקול את גודל היצירה. האםתמונות קנבס זה יהיה מוקד החדר, או שזה יהיה חלק מקיר גלריה גדול יותר? אם אתה בוחר באחרון, הקפד למדוד את החלל תחילה כדי שתדע בדיוק עם כמה מקום יש לך לעבוד. לאחר שקבעתם את הגודל, קחו צעד אחורה וחשבו על האסתטיקה הכללית של הבית שלכם. מה הסגנון שלך? האם אתה מעדיף יצירות נועזים ותוססים או משהו יותר מאופק ומינימליסטי? אם אינך בטוח, חפש רמזים בעיצוב הקיים שלך – אמנות הקיר שלך צריכה להשלים את הסגנון הקיים של הבית שלך, לא להתנגש איתו.

כשזה מגיע לבחירת אמנות קיר, אין תשובה נכונה או לא נכונה. הכל תלוי בהעדפה אישית ומה שאתה מרגיש הכי משקף את הטעם והאישיות הייחודיים שלך. אז צאו לקניות – ואל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסה. אחרי הכל, הבית שלך הוא קנבס ריק – זה תלוי בך להפוך אותו ליצירת אמנות.

טיפים להתקנת יצירת קיר

כשזה מגיע לאמנות קיר, האפשרויות הן אינסופיות. בין אם אתם מחפשים אמירה או עיצוב עדין יותר, בטוח יש משהו שיתאים לטעמכם. עם זאת, התקנת אמנות קיר יכולה להיות קצת אתגר במיוחד כאשר אתם מחליטים לקנות תמונות מתכת לקיר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

– ראשית, קבע לאן אתה רוצה שהיצירה תגיע. חשוב לקחת בחשבון את גודל היצירה וכן את השטח שמסביב.תמונות קיר אתה לא רוצה שהיצירה תהיה קטנה מדי או גדולה מדי עבור החלל.

– לאחר שהחלטת על המקום המושלם, סמן את המיקום עם סרט צייר. זה יעזור לך להבטיח שהחתיכה תהיה ישרה כשאתה תולה אותה.

– אם אתה תולה יצירת אמנות כבדה, חשוב להשתמש בחומרה מתאימה. השתמשו בברגים או במסמרים המתאימים למשקל היצירה, וודאו שהם מעוגנים היטב בקיר.

– עבור חתיכות קלות יותר, רצועות דבק יכולות להיות אופציה טובה. רק הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן כדי להבטיח אחיזה מאובטחת.

– לאחר שהיצירה נתלתה, צעד אחורה והסתכל. ודא שהוא ישר וממורכז בחלל. אם זה לא ממש נכון, אל תפחד להתאים את זה עד שזה ייראה מושלם.

אמנות קיר תלויה היא דרך מצוינת להוסיף אישיות לבית שלך. על ידי ביצוע הטיפים הפשוטים הללו, תהיו בטוחים שתקבלו תצוגה יפה ומסוגננת שתאהבו במשך שנים רבות.

אהבתם את המאמר? שתפו על חברים