איך סקייטבורד עובד

תוכן עניינים

לרוב הסקייטבורדים יש ארבעה גלגלים, שניים מחוברים לכל קצה של לוח ארוך. הרוכב עומד על הלוח ודוחף את הקרקע ברגליהם כדי לגרום לקרש לנוע קדימה.

סקייטבורד יכול להגיע למהירויות גבוהות, ורוכבים מנוסים יכולים לבצע טריקים כמו סיבובים וקפיצות. הגלגלים עשויים מפלסטיק קשיח או גומי וחלקים כדי לאפשר תנועה קלה.תרגילי סקייטבורד

הלוח עצמו עשוי בדרך כלל מעץ או מחומרים מורכבים והוא מעוקל מעט כדי להקל על התמרון. סקייטבורד היא פעילות פופולרית בקרב אנשים בכל הגילאים ויכולה להיות דרך מצוינת להתאמן ולחקור את הסביבה שלך.

עם קצת תרגול, כל אחד יכול ללמוד לגלוש על סקייטבורד.

איך לגלוש על סקייטבורד

גלישה על סקייטבורד היא דרך מצוינת להסתובב בעיר או סתם ליהנות. אבל לפני שאתה יכול להתחיל להחליק, אתה צריך לדעת איך לרכוב על סקייטבורד.

הנה כמה עצות:

1. התחל בעמידה על הלוח עם הרגליים ברוחב הכתפיים. הניחו את כף הרגל הקדמית במרכז הקרש ואת כף הרגל האחורית ליד הזנב.

2. כופפו את הברכיים והורידו את מרכז הכובד. זה יעזור לך להישאר מאוזן על הלוח.גלגלי סקייטבורד

3. דחוף עם הרגל האחורית כדי להתחיל לזוז. כאשר אתה צובר מהירות, העבר את המשקל שלך לרגל הקדמית והישען מעט קדימה. זה יעזור לך לשמור על איזון.

4. כדי להסתובב, פשוט לחץ למטה לכיווו אחד הצדדים.

היסודות של סקייטבורד

סקייטבורד היא פעילות פופולרית בקרב אנשים בכל הגילאים. זו דרך מצוינת להתאמן, והיא יכולה להיות מהנה מאוד. אבל לפני שאתה יכול להתחיל לסקייטבורד, אתה צריך לדעת את היסודות.

ראשית, תצטרך למצוא מקום טוב להחליק. חפש משטח שטוח שאינו מחוספס מדי. לאחר שמצאתם מקום טוב, הגיע הזמן לקחת את הסקייטבורד שלכם. אם אין לך אחד, אתה יכול בדרך כלל לשכור אחד בחנות סקייטים. לאחר מכן, תצטרך ללבוש את הציוד מגן לסקייטבורד שמומלץ מאוד לרכוש. זה כולל קסדה, מגני מרפקים ומגני ברכיים. ברגע שכולכם מוכנים, הגיע הזמן להתאמן. התחל ברכיבה במעגל קטן.

מה שאתה צריך לדעת לפני שקונים סקייטבורד

לפני שאתה מבצע קניית סקייטבורד לילדים שלך או לעצמך, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור.

ראשית, שקול איזה גודל לוח אתה רוצה. סקייטבורדים מגיעים במגוון גדלים, ממיקרובורדים זעירים ועד לקרשיתרגילי סקייטבורד קרוזר גדולים. המידה המתאימה לך תהיה תלויה בגובה ובסגנון ההחלקה שלך. שנית, חשבו על סוג הצירים שאתם רוצים. ישנם שלושה סוגים בסיסיים של צירים: רגיל, נמוך, ו-kingpin.

לכל סוג יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לבחור את הציר המתאים לצרכי ההחלקה שלכם.

לבסוף, בחר את סוג הגלגלים שאתה רוצה. גלגלי סקייטבורד מגיעים במגוון גדלים ורמות קשיות, לכן חשוב לבחור את הגלגלים הנכונים לסגנון ההחלקה שלכם.

איך לעשות טריקים על סקייטבורד

טריקים על סקייטבורד עוסקים בתזמון, שיווי משקל, והכי חשוב, תרגול. Ollies הם טריק בסיסי הכולל הוצאת הלוח מהקרקע ותפיסתו באוויר. הצעד הראשון הוא למקם את כפות הרגליים באמצע הלוח, עם כף הרגל האחורית מעט יותר קדימה מאשר כף הרגל הקדמית. לאחר מכן, כופף את הברכיים ולחץ כלפי מטה על זנב הלוח כדי להרים את האף מהקרקע. בזמן שאתה מקפיץ את הלוח לאוויר, האריך את הרגליים והשתמש ברגל הקדמית כדי להחליק את הלוח למעלה ולתפוס אותו מתחת לרגל האחורית. צריך הרבה תרגול כדי לשכלל את הטריק הזה, אבל ברגע שתשיג אותו, תוכל להתחיל לנסות תמרונים מתקדמים יותר.

אהבתם את המאמר? שתפו על חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp